• Prezentare
  • Galerie Foto
  • Tur Virtual
  • Tarife
  • Localizare
  • Contact
 
  • Hotel Decebal
  • Hotel Decebal
  • Hotel Decebal
  • Hotel Decebal
  • Hotel Decebal

Main Menu

Banner
Banner
Termeni si conditii

TERMENI SI CONDITII



Site-ul www.hoteluldecebal.ro este un site comercial, proprietate a SC ACTIVA CONSTRUCTII SA, care permite efectuarea de rezervări de camere la hotelul Decebal** din Brasov.

Folosirea, incluzând vizitarea și cumpărarea de servicii turistice de pe site-ul www.hoteluldecebal.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor detaliate în următoarele paragrafe.

 

Sosire și plecare:

- cazarea se face începând cu ora 14.00.

- eliberarea camerelor se face până în ora 12:00.

- la solicitarea clienților și când hotelul dispune de locuri libere, se pot aplica conform practicii internaționale, tarife speciale pentru rămânerea după ora 12.00 în cameră, astfel: pentru rămânerea până la ora 20:00 se va încasa 50% din tariful afișat.

Cazare:

Cazarea fiecărei persoane se face prin completarea fișei de anunțare a sosirii pe baza actului de identitate, sau a pasaportului.

Achitarea costurilor aferente cazarii se va face la receptie în momentul sosirii. Din momentul preluarii cheii de la receptie, turistul raspunde pentru camera rezervata.

 

Cazarea copiilor până la 10 ani se va face gratuit, pentru copii între 10-15 ani se va percepe 50% din valoarea unui pat denumit supliment cu sau fără asigurarea unui pat suplimentar în cameră, iar pentru copii peste 15 ani se va percepe tariful normal.

Turistii au urmatoarele obligatii:

Turistii trebuie:

  • sa nu deterioreze obiectele din dotarea Hotelului. In caz contrar, acestia datoreaza Hotelului suma egala cu valoarea obiectului deteriorat si manopera;
  • sa nu preia la plecare vreun obiect din dotare;
  • sa nu deranjeze linistea celorlalti clienti;
  • sa nu lase copiii nesupravegheati;
  • sa anunte cat de repede posibil orice defectiune a aparatelor sau instalatiilor din dotare;
  • nu foloseasca prosoapele pentru: sters parul vopsit, pentru demacheat, curatat incaltamintea, geamantanele, pardoseala etc. A se folosi pentru uz corporal;
  • sa nu arunce în WC hârtie si alte obiecte care ar putea conduce la avarierea statiei de colectare a rezidurilor;
  • sa predea cheia la receptie dupa expirarea perioadei rezervate. Predarea se va face numai dupa ce s-a realizat verificarea camerei de catre personalul de serviciu al hotelului;

 

Rezervare:

Pentru rezervare completați formularul sau contactați receptia hotelului la numarul de telefon: +40 268 333071 sau e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Anularea rezervării:

Orice anulare de rezervare se va face contactând receptia hotelului.

Nu se vor aplica penalizări dacă anularea rezervării (rezervare de până la 5 camere) se va face cu cel puțin 5 zile înainte. Penalizarea reprezintă contravaloarea primei zile de cazare.

Daca este vorba de o rezervare de 5 sau mai multe camere, atunci anularea acesteia se va face cu cel putin 10 zile înainte de data sosirii.

Pentru o rezervare de mai mult de 5 camere, se va solcita achitarea unui avans. Avansul platit nu se poate returna in caz de anulare a rezervarii.

 

Tarife:

Acestea diferă în funcție de tipul de cameră ales și de numărul de persoane.

Modalități de plată:

Este acceptată plata numerar(RON), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro), transfer bancar.

Fumatul:

Nu este permis fumatul in interiorul hotelului. In fata hotelului exista un spatiu destinat persoanelor fumatoare.

Siguranța:

Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita hotelului.

Orice accident produs ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a obiectelor din dotare sau nerespectarii prezentului regulament nu este responsabilitatea noastra.

De asemenea, orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiiilor nu este responsabilitatea noastra.

Este interzis accesul cu consumatori electrici mari, resouri, radiatoare, fierbatoare in hotel.

 

Spațiul de parcare și autoturismele:

Unitatea hotelieră beneficiază de parcare proprie. Nu ne asumam raspunderea pentru furturi din autoturismele clientilor nostri (sugerăm evitarea lăsării de obiecte la vedere).

Animalele:

Regula generală este că nu este permisă cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări. În cazuri excepționale și numai cu acordul hotelului, cazarea acestora se poate face prin prezentarea la sosirea în hotel a certificatului național / internațional de sănătate (să cuprindă și vaccinările). Taxa de plată reprezintă 50% din valoarea încasată pentru o persoană.

Vizitatori:

Puteți primi vizitatori în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare. Aceștia vor trebui să se înregistreze la recepție, prin prezentarea cartii de identitate si completarea fisei de anuntare a sosirii.

Dupa ora 22:00 nu sunt permise vizitele in camera.

Protecția Mediului:

Reprezintă o preocupare permanentă. Lenjeria și prosoapele se schimbă la 3 respectiv 2 zile cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnala dorința dumneavoastră de a schimba obiecte de lenjerie sau prosoape va rugăm să le lăsați pe jos în baie.

Responsabilități:

Clientul este răspunzator față de hotel pentru daunele provocate celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului dacă greșeala / intenția le poate fi imputată. Răspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.

Comportament:

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care, prin atitudinea lor, aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.

Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel, clienții indezirabili. 

Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel, și normele de conviețuire socială și cele morale.

De asemenea, clientul  trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.

Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.

Cod vestimentar

HOTEL DECEBAL nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.

Nu vor fi acceptate persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, SALOPETE, BOCANCI DE PROTECTIE. Aceste prevederi sunt pentru respectul fata de clientii hotelului.

Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.

 

Fidelizare:

Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în scopul fidelizării clienților noștri.

Confidențialitate:

Nu vom folosi niciodată datele cu caracter personal fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră.

 

Clauze finale:

Considerăm că orice client, în momentul accesării oricărui serviciu oferit de hotel, a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit. Politica hotelului poate fi oricând modificată fără notificare.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la HOTEL DECEBAL

 

Conducerea.

 

 

 

 

 

 

inscrieri gratuite unitati de turism | Rent a Car Brasov | Cazare Regim Hotelier Bucuresti | Termeni si conditii
Vizitati-ne si pe SkyTrip Turism romanesc Member of HotelsCombined.com