Site-ul www.hoteluldecebal.ro este
un site comercial, proprietate a SC ACTIVA CONSTRUCTII SA, care permite
efectuarea de rezervări de camere la hotelul Decebal** din Brasov.
Folosirea, incluzând vizitarea și cumpărarea de servicii
turistice de pe site-ul www.hoteluldecebal.ro implică acceptarea
termenilor și condițiilor detaliate în următoarele paragrafe.
Sosire și plecare:
- cazarea se face începând cu ora 14.00.
- eliberarea camerelor se face până în ora 12:00.
- la solicitarea clienților și când hotelul dispune de locuri
libere, se pot aplica conform practicii internaționale, tarife speciale pentru
rămânerea după ora 12.00 în cameră, astfel: pentru rămânerea până la ora 20:00
se va încasa 50% din tariful afișat.
Cazare:
Cazarea fiecărei persoane se face prin completarea fișei de
anunțare a sosirii pe baza actului de identitate, sau a pasaportului.
Achitarea costurilor aferente cazarii se va face la receptie în
momentul sosirii. Din momentul preluarii cheii de la receptie, turistul
raspunde pentru camera rezervata.
Cazarea copiilor până la 10 ani se va face gratuit, pentru copii
între 10-15 ani se va percepe 50% din valoarea unui pat denumit supliment cu
sau fără asigurarea unui pat suplimentar în cameră, iar pentru copii peste 15
ani se va percepe tariful normal.
Turistii au urmatoarele obligatii:
Turistii trebuie:
sa nu deterioreze obiectele din
dotarea Hotelului. In caz contrar, acestia datoreaza Hotelului suma egala
cu valoarea obiectului deteriorat si manopera;
sa nu preia la plecare vreun
obiect din dotare;
sa nu deranjeze linistea
celorlalti clienti;
sa nu lase copiii
nesupravegheati;
sa anunte cat de repede posibil
orice defectiune a aparatelor sau instalatiilor din dotare;
nu foloseasca prosoapele
pentru: sters parul vopsit, pentru demacheat, curatat incaltamintea,
geamantanele, pardoseala etc. A se folosi pentru uz corporal;
sa nu arunce în WC hârtie si
alte obiecte care ar putea conduce la avarierea statiei de colectare a
rezidurilor;
sa predea cheia la receptie
dupa expirarea perioadei rezervate. Predarea se va face numai dupa ce s-a
realizat verificarea camerei de catre personalul de serviciu al
hotelului;
Orice anulare de rezervare se va face contactând receptia
hotelului.
Nu se vor aplica penalizări dacă anularea rezervării (rezervare
de până la 5 camere) se va face cu cel puțin 5 zile înainte. Penalizarea
reprezintă contravaloarea primei zile de cazare.
Daca este vorba de o rezervare de 5 sau mai multe camere, atunci
anularea acesteia se va face cu cel putin 10 zile înainte de data sosirii.
Pentru o rezervare de mai mult de 5 camere, se
va solcita achitarea unui avans. Avansul platit nu se poate returna in caz de
anulare a rezervarii.
Tarife:
Acestea diferă în funcție de tipul de cameră ales și de numărul
de persoane.
Modalități de plată:
Este acceptată plata numerar(RON), cărți de credit (Visa, Mastercard,
Maestro), transfer bancar.
Fumatul:
Nu este permis fumatul in interiorul hotelului. In fata
hotelului exista un spatiu destinat persoanelor fumatoare.
Siguranța:
Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem
video. Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus
furate în incita hotelului.
Orice accident produs ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a
obiectelor din dotare sau nerespectarii prezentului regulament nu este
responsabilitatea noastra.
De asemenea, orice accident produs ca urmare a nesupravegherii
copiiilor nu este responsabilitatea noastra.
Este interzis accesul cu consumatori electrici mari, resouri,
radiatoare, fierbatoare in hotel.
Spațiul de parcare și autoturismele:
Unitatea hotelieră beneficiază de parcare proprie. Nu ne asumam
raspunderea pentru furturi din autoturismele clientilor nostri (sugerăm
evitarea lăsării de obiecte la vedere).
Animalele:
Regula generală este că nu este permisă cazarea în hotel a
persoanelor însoțite de animale și păsări. În cazuri excepționale și numai cu
acordul hotelului, cazarea acestora se poate face prin prezentarea la sosirea
în hotel a certificatului național / internațional de sănătate (să cuprindă și
vaccinările). Taxa de plată reprezintă 50% din valoarea încasată pentru o
persoană.
Vizitatori:
Puteți primi vizitatori în camera dumneavoastră între orele
08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare. Aceștia vor trebui să se
înregistreze la recepție, prin prezentarea cartii de identitate si completarea
fisei de anuntare a sosirii.
Dupa ora 22:00 nu sunt permise vizitele in camera.
Protecția Mediului:
Reprezintă o preocupare permanentă. Lenjeria și prosoapele se
schimbă la 3 respectiv 2 zile cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne
semnala dorința dumneavoastră de a schimba obiecte de lenjerie sau prosoape va
rugăm să le lăsați pe jos în baie.
Responsabilități:
Clientul este răspunzator față de hotel pentru daunele provocate
celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor
hotelului dacă greșeala / intenția le poate fi imputată. Răspunderea hotelului
nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.
Comportament:
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea clienților în stare de
ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care, prin atitudinea lor, aduc
prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.
Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel, clienții
indezirabili.
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va
trebui să respecte atât liniștea în hotel, și normele de conviețuire socială și
cele morale.
De asemenea, clientul trebuie să aibă grijă de
proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.
Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și
de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici
un preaviz.
Cod vestimentar
HOTEL DECEBAL nu
practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât
față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.
Nu vor fi acceptate persoanele îmbrăcate în halat, costum de
baie, SALOPETE, BOCANCI DE PROTECTIE. Aceste prevederi sunt pentru respectul
fata de clientii hotelului.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a
ne selecta clienții.
Fidelizare:
Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în
scopul fidelizării clienților noștri.
Confidențialitate:
Nu vom folosi niciodată datele cu caracter personal fără să avem
în prealabil acordul dumneavoastră.
Clauze finale:
Considerăm că orice client, în momentul accesării oricărui
serviciu oferit de hotel, a luat cunoștință de termenii și condițiile
menționate mai sus și le-a acceptat tacit. Politica hotelului poate fi oricând
modificată fără notificare.
Vă mulțumim pentru
înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la HOTEL DECEBAL